Реалізація Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні, ініційованої першою леді Оленою Зеленською, передбачає не лише фізичну чи цифрову доступність, а й ефективну комунікацію між державою та громадянами. Податкова служба, зокрема в Київській області, проводить інформування платників та акцентує увагу на доступності інформації, зрозумілості сервісів і відкритості до діалогу.
Комунікаційна стратегія податкової служби передбачає:
· використання зрозумілої мови в усіх інформаційних повідомленнях;
· пояснення складних термінів та процедур у простій формі — особливо в публікаціях для платників податків;
· дотримання стандартів інклюзивного ділового мовлення, що враховує гендерну, вікову, соціальну та фізичну різноманітність аудиторії.
В рамках реалізації стратегії безбар’єрності активно розвиваються онлайн-комунікаційні канали, які дають змогу кожному:
· отримати роз’яснення податкових норм через Контакт-центр (0 800 501 007);
· подати звернення до органів ДПС через «Листування з ДПС» у приватній частині Електронного кабінету;
· стежити за новинами та роз’ясненнями через офіційні сторінки у Facebook, Telegram, на порталі tax.gov.ua.
Відкритий канал спілкування з платниками податків - комунікаційна податкова платформа забезпечує:
· збір і аналіз запитів платників — зокрема тих, які надходять від осіб з інвалідністю, пенсіонерів, ВПО, підприємців тощо;
· взаємодію з інституціями громадянського суспільства, які працюють у сфері прав людини та інклюзії;
· проведення тренінгів і семінарів для працівників ДПС щодо етики безбар’єрної комунікації.
Комунікаційна відкритість — основа сучасної податкової служби. Податкова служба Київщини і надалі впроваджуватиме стандарти прозорої, доступної, поважної комунікації, бо сильна держава починається з чутливого ставлення до кожного.