ГУ ДПС у Київській області на регулярній основі проводить консультації для платників податків у різних форматах - офлайн, онлайн, а також через гарячі лінії та e-mail розсилку. Основна мета - допомога платникам у розблокуванні податкових накладних та зупиненні реєстрації ПН/РК, а також надання детальних консультацій і роз’яснень, особливо для нових платників, кількість яких постійно зростає. Ми й надалі залишаємося відкритими до діалогу та підтримки кожного платника податків Київщини.
У листопаді наші фахівці провели:
- 95 зустрічей із платниками;
- надіслали 238 інформаційних e-mail;
- опрацювали 155 дзвінків на гарячій лінії.
Регулярні консультації, оперативна комунікація та постійна взаємодія дозволяють ефективно вирішувати питання, пов’язані з розблокуванням ПН/РК, та краще орієнтуватися у вимогах чинного законодавства.
Продовжуємо працювати для того, щоб кожен платник отримував своєчасну та зрозумілу допомогу.