Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи ГУ ДПС у Київській області зі зверненнями громадян за січень-червень 2020

опубліковано 06 липня 2020 о 08:05

З початку року до ГУ ДПС у Київській області надійшло 146  письмових звернень громадян, що на 39 звернень менше ніж, за відповідний період 2019 року (185), з них: 146 заяв (100 %), скарг 0%. 

Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема питання що стосуються контрольно-перевірочної роботи, загальнодержавних податків, а також, інформування щодо можливого ухилення від сплати податків.

Всі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушень термінів.

З початку року до ГУ ДПС у Київській області  скарги не надходили.

З початку року до ГУ ДПС у Київській області надійшло 1 повторне  звернення. Це обумовлено введенням мораторію на проведення контрольно-перевірочної  роботи (термін розгляду не настав).

З початку року до ГУ ДПС у Київській області надійшло 7 колективних звернень (5 %) , що на 6 менше  відповідного періоду минулого року (13).

Факти ненадання відповідей на звернення не зафіксовано.

З початку року до ГУ ДПС у Київській області надійшло 2 звернення від осіб які потребують соціального захисту (1 звернення щодо отримання довідки про джерела доходів – дано роз’яснення; 1 звернення щодо можливого ухилення від сплати податків – дано роз’яснення ).

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

Прийом громадян посадовими особами ГУ ДПС у Київській області здійснюється згідно затверджених графіків,  які розміщені в мережі Інтернет та центрах обслуговування платників.

З початку  року  здійснено 20 прийомів за зверненнями громадян, що на 51 менше, ніж за відповідний період 2019 року (71), з них: заяв 100%.

Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема щодо податкової звітності та реєстрації податкових накладних.

З початку року до ГУ ДПС у Київській області скарг, повторних, неодноразових та колективних звернень на особистих прийомах не надходило.

Громадяни які потребують соціального захисту не звертались.

Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян оприлюднюється у ЗМІ та суб-сайті територіальних органів ДПС у Київській області.