Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи Головного управління ДПС у Київській області зі зверненнями громадян за І півріччя 2024 року

, опубліковано 05 листопада 2024 о 16:22

За І півріччя 2024 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 294 звернень громадян, з них 172 письмових заяв (листів), 122 електроні заяви. 

Питання, з якими звертались громадяни до Головного управління  ДПС у Київській області: 

- щодо нарахування та сплати податку на  майно – 137 звернень (46% від загальної кількості звернень); 

- щодо консультації з питань податкового законодавства – 67 звернень (23% від загальної кількості звернень);

- щодо контрольно-перевірочної роботи – 73 звернення (24% від загальної кількості звернень);

- щодо нарахування та сплати ЄСВ – 6 звернень; 

- щодо реєстрації та обліку платників податків – 4 звернення;

- щодо нарахування податку на доходи з фізичних осіб – 3 звернення;

- щодо оподаткування доходів підприємницької діяльності –  1 звернення;

- щодо акцизного податку – 1 звернення;

- інші питання що належать до компетенції ДПС – 2 звернення.

Усього за суб’єктом звернень надійшло 283 - індивідуальних (96% від загальної кількості звернень), 9 - анонімних звернень, 2 - колективних  звернення.

За категоріями авторів не визначено надійшло 295 звернень (98% від загальної кількості звернень), 1 звернення - від дитини війни,  1 - від особи з інвалідністю внаслідок війни, 1 - від ветерана військової служби, 1 - від особи з інвалідністю 2 групи. 

Звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, за звітний період не надходило. 

За соціальним станом авторів  надійшло 286 звернень (95% від загальної кількості звернень) - соціальний стан не визначено, 15 звернень (5% від загальної кількості звернень) - від пенсіонерів. 

За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Київській області:  

- по 207 зверненнях (70% від загальної кількості звернень)  – заявникам надано відповідні роз’яснення; 

- по 30 зверненнях (10% від загальної кількості звернень)  – вирішено позитивно; 

-  1 звернення –  переслано за належністю відповідно до статті  7 Закону України «Про звернення громадян»; 

- 11 звернень – що, не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».

За терміном виконання звернень громадян:  

- 30 звернень  – знаходяться на виконанні (термін виконання припав на ІІІ квартал 2024 року).

Всі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.

Прийом громадян посадовими особами здійснюється Головним управління ДПС у Київській області згідно затверджених графіків, які розміщені на субсайті Головного управління ДПС у Київській області та центрах обслуговування платників.

За період січень-червень 2024  року  здійснено 5 особистих прийомів за зверненнями громадян. Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема щодо контрольно-перевірочної роботи та щодо консультацій з питань податкового законодавства.

Під час особистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються відповідні рішення про вирішення порушених громадянами питань у межах чинного законодавства. 

Відмов з боку посадових осіб Головного управління ДПС у Київській області у задоволенні права на звернення не зафіксовано.

 Порушення під час розгляду звернень громадян на особистому прийомі відсутні.                                                                                          . 

Скарг, повторних, неодноразових та колективних звернень на особистий прийом не надходило. 

Громадяни які потребують соціального захисту не звертались.