Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи Головного управління ДПС у Київській області зі зверненнями громадян за І квартал 2024 року

, опубліковано 05 листопада 2024 о 16:21

У першому кварталі 2024 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 79 звернень громадян, 64 письмових заяв (листів), 15 – електронних заяв.  

Питання, з якими звертались громадяни до Головного управління ДПС у Київській області:  

- щодо нарахування та сплати податку на  майно – 33 звернення (42% від загальної кількості звернень); 

- щодо контрольно-перевірочної роботи – 24 звернення (30% від загальної кількості звернень);

- щодо консультації з питань податкового законодавства – 17 звернень (22% від загальної кількості звернень);

- щодо нарахування та сплати ЄСВ – 2 звернення; 

- щодо нарахування податку на доходи з фізичних осіб - 1 звернення;

- щодо нарахування акцизного податку – 1 звернення;

- інші питання що належать до компетенції ДПС – 2 звернення;

- інші питання що належать до компетенції ДПС – 1 звернення .

Усього за суб’єктом звернення надійшло 78 - індивідуальних звернень (99% від загальної кількості звернень), 1(1% від загальної кількості звернень) - анонімне звернення, колективних не надходило. 

За категоріями авторів не визначено - надійшло 77 звернень (97% від загальної кількості звернень), 1(1% від загальної кількості звернень) -  від учасника бойових дій та 1(1% від загальної кількості звернень)  - від особи з інвалідністю 1 групи. 

Звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Герої України, за звітний період не надходило. 

За соціальним станом авторів  надійшло 75 звернень (95% від загальної кількості звернень)  - соціальний стан не визначено, 4 звернення (5% від загальної кількості звернень) - від пенсіонерів. 

За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Київській області:  

- по 53 зверненнях (83% від загальної кількості звернень)  – заявникам надано відповідні роз’яснення; 

- по 10 зверненнях (16% від загальної кількості звернень)  – вирішено позитивно; 

- 1 звернення  – що, не підлягає розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян».

За терміном виконання звернень громадян:  

- 15 звернень (19% від загальної кількості звернень) – знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав); 

- 64 звернення (81% від загальної кількості звернень) –  виконано в термін.

Всі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушень термінів.

Прийом громадян посадовими особами здійснюється Головним управління ДПС у Київській області згідно затверджених графіків,  які розміщені на субсайті Головного управління ДПС у Київській області та центрах обслуговування платників.

За період січень - березень 2024  року  здійснено 3 особистих прийоми за зверненнями громадян. Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема щодо контрольно-перевірочної роботи та ліцензування певних видів господарської діяльності. 

Під час особистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються відповідні рішення про вирішення порушених громадянами питань у межах чинного законодавства. 

Відмов з боку посадових осіб Головного управління  ДПС у Київській області у задоволенні права на звернення не зафіксовано. 

Порушення під час розгляду звернень громадян на особистому прийомі відсутні. 

Громадяни які потребують соціального захисту не звертались.