Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи Головного управління ДПС у Київській області зі зверненнями громадян у 2023 році

, опубліковано 05 листопада 2024 о 16:19

У 2023 році до Головного управління ДПС у Київській  області надійшло  2196  письмових звернень громадян, 1442 (66%) поштою та 754 (34%) - засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет. 

Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема питання що стосуються податку на майно, контрольно-перевірочної роботи та консультації з питань податкового законодавства.

Всі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.

Впродовж 2023 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 11 колективних звернень та 13 анонімних звернень. Неодноразових, дублетних та масових звернень не надходило.

Факти ненадання відповідей на звернення не зафіксовано.

З початку року до Головного управління ДПС у Київській області  скарги не надходили. 

Прийом громадян посадовими особами здійснюється Головним управлінням ДПС у Київській області згідно затверджених графіків,  які розміщені на субсайті Головного управління ДПС у Київській області та центрах обслуговування платників.

З початку  року  здійснено 1 особистий прийом за зверненнями громадянина. Питання, яке порушувалося на особистому прийомі громадян стосувалося  податкової політики, зокрема щодо консультації з питань податкового законодавства.

Під час особистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються відповідні рішення про вирішення порушених громадянами питань у межах чинного законодавства. Відмов з боку посадових осіб ДПС у задоволенні права на звернення не зафіксовано. Порушення під час розгляду звернень громадян на особистому прийомі відсутні.