У 2023 році до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 2196 письмових звернень громадян, 1442 (66%) поштою та 754 (34%) - засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет.
Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема питання що стосуються податку на майно, контрольно-перевірочної роботи та консультації з питань податкового законодавства.
Всі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.
Впродовж 2023 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 11 колективних звернень та 13 анонімних звернень. Неодноразових, дублетних та масових звернень не надходило.
Факти ненадання відповідей на звернення не зафіксовано.
З початку року до Головного управління ДПС у Київській області скарги не надходили.
Прийом громадян посадовими особами здійснюється Головним управлінням ДПС у Київській області згідно затверджених графіків, які розміщені на субсайті Головного управління ДПС у Київській області та центрах обслуговування платників.
З початку року здійснено 1 особистий прийом за зверненнями громадянина. Питання, яке порушувалося на особистому прийомі громадян стосувалося податкової політики, зокрема щодо консультації з питань податкового законодавства.
Під час особистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються відповідні рішення про вирішення порушених громадянами питань у межах чинного законодавства. Відмов з боку посадових осіб ДПС у задоволенні права на звернення не зафіксовано. Порушення під час розгляду звернень громадян на особистому прийомі відсутні.