У 2022 році до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 578 письмових звернень громадян, 386 (67%) поштою та 192 (33%) - засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет.
Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема питання що стосуються контрольно-перевірочної роботи, податку на майно та консультації з питань податкового законодавства.
Інші звернення стосувалися діяльності органів ДПС, питань щодо роз’яснення норм діючого податкового законодавства, інформування про ухилення від сплати податків.
Всі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.
У 2022 році до Головного управління ДПС у Київській області скарг не надходило.
Впродовж 2022 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 8 колективних звернень та 4 анонімних звернень. Неодноразових, дублетних та масових звернень не надходило.
Прийом громадян посадовими особами здійснюється Головним управління ДПС у Київській області згідно затверджених графіків, які розміщені на субсайті Головного управління ДПС у Київській області та центрах обслуговування платників.
У 2022 році здійснено 1 особистий прийом за зверненням громадянина. Питання, яке порушувалося на особистому прийомі громадян стосувалося податкової політики, зокрема щодо контрольно-перевірочної роботи.
Під час особистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються відповідні рішення про вирішення порушених громадянами питань у межах чинного законодавства.
Відмов з боку посадових осіб Головного управління ДПС у Київській області у задоволенні права на звернення не зафіксовано.
Порушення під час розгляду звернень громадян на особистому прийомі відсутні.