Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи Головного управління ДПС у Київській області зі зверненнями громадян у 2021 році

, опубліковано 05 листопада 2024 о 16:15

За період січень-грудень 2021 року до Головного управління ДПС у Київській  області надійшло  636  письмових звернень громадян, з них 457 (72%) поштою та 179 (28%) - засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет. 

Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях стосуються, зокрема:

- контрольно-перевірочної роботи – 176 (28% від загальної кількості звернень); 

- нарахувань податків на доходи фізичних осіб - 98 (15 % від загальної кількості звернень);

- нарахувань місцевих податків – 81 (13% від загальної кількості);

-інформації про ухилення від сплати податків – 22 (3% від загальної кількості звернень);

- консультації з питань податкового законодавства – 93 (15% від загальної кількості звернень); 

- податкової звітності – 14 (2% від загальної кількості звернень);

- реєстрації та обліку платків податків – 68 (11% від загальної кількості звернень);

- реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 25 (4% від загальної кількості звернень);

- нарахувань та сплати ЄСВ – 17 (3% від загальної кількості звернень);

- соціальної політики, соціального захисту населення – 8 (1% від загальної кількості звернень);

- кадрових питань – 8 (1% від загальної кількості звернень);

Також були порушенні інші питання що належать до компетенції ГУ ДПС у Київській області, зокрема фінансова політика – 26 (4% від загальної кількості звернень).

Всі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушень термінів.

З початку року до Головно управління ДПС у Київській області  скарги не надходили. 

Впродовж 2021 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 18 (3%). колективних звернень та 9 (1%) анонімних звернень. Неодноразових, дублетних та масових звернень не надходило.

За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Київській області:  

- по 525  зверненнях (82%) – заявникам надано відповідні роз’яснення; 

- по 58 зверненням (9%) – вирішено позитивно; 

- 4 звернення (1%) – повернуто заявникам з урахуванням статті 5 Закону України «Про звернення громадян»; 

- 16 звернень (3%), що пересилаються за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»; 

- 10 звернень (2%) - не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17   ЗУ «Про звернення громадян»; 

- 23 звернення (3%) – знаходиться на виконанні (термін виконання припав на 2022 рік).