За період січень-грудень 2021 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 636 письмових звернень громадян, з них 457 (72%) поштою та 179 (28%) - засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет.
Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях стосуються, зокрема:
- контрольно-перевірочної роботи – 176 (28% від загальної кількості звернень);
- нарахувань податків на доходи фізичних осіб - 98 (15 % від загальної кількості звернень);
- нарахувань місцевих податків – 81 (13% від загальної кількості);
-інформації про ухилення від сплати податків – 22 (3% від загальної кількості звернень);
- консультації з питань податкового законодавства – 93 (15% від загальної кількості звернень);
- податкової звітності – 14 (2% від загальної кількості звернень);
- реєстрації та обліку платків податків – 68 (11% від загальної кількості звернень);
- реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 25 (4% від загальної кількості звернень);
- нарахувань та сплати ЄСВ – 17 (3% від загальної кількості звернень);
- соціальної політики, соціального захисту населення – 8 (1% від загальної кількості звернень);
- кадрових питань – 8 (1% від загальної кількості звернень);
Також були порушенні інші питання що належать до компетенції ГУ ДПС у Київській області, зокрема фінансова політика – 26 (4% від загальної кількості звернень).
Всі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушень термінів.
З початку року до Головно управління ДПС у Київській області скарги не надходили.
Впродовж 2021 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 18 (3%). колективних звернень та 9 (1%) анонімних звернень. Неодноразових, дублетних та масових звернень не надходило.
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Київській області:
- по 525 зверненнях (82%) – заявникам надано відповідні роз’яснення;
- по 58 зверненням (9%) – вирішено позитивно;
- 4 звернення (1%) – повернуто заявникам з урахуванням статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;
- 16 звернень (3%), що пересилаються за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»;
- 10 звернень (2%) - не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 ЗУ «Про звернення громадян»;
- 23 звернення (3%) – знаходиться на виконанні (термін виконання припав на 2022 рік).