Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи ГУ ДПС у Київській області зі зверненнями громадян за 2020 рік

, опубліковано 04 січня 2021 о 11:11

З початку року до ГУ ДПС у Київській області надійшло 296 письмових звернень громадян, що на 17 звернень менше ніж за відповідний період 2019 року (313), з них: 295 заяв (99 %), 1 скарга (1%).

Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема питання що стосуються контрольно-перевірочної роботи, загальнодержавних податків, а також інформування щодо можливого ухилення від сплати податків.

Всі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушень термінів.

У звітному періоді до ГУ ДПС у Київській області надійшла 1 скарга на дії (бездіяльність) посадових осіб, що на 1 скаргу менше, ніж за відповідний період 2019 (2). Питання викладені в скарзі не знайшли свого підтвердження.

У 2020 році до ГУ ДПС у Київській області надійшло 5 повторних звернень. Це обумовлено введенням мораторію на проведення контрольно-перевірочної роботи, на 5 повторних звернень дано роз’яснення.

З січня по грудень 2020 року до ГУ ДПС у Київській області надійшло 15 колективних звернень, що на 8 менше відповідного періоду минулого року (23).

Всі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушень термінів. Факти ненадання відповідей на звернення (скарги) не зафіксовано.

З початку року до ГУ ДПС у Київській області надійшло 5 звернень від осіб які потребують соціального захисту (1 звернення щодо отримання довідки про джерела доходів – дано роз’яснення, 1 звернення щодо перерахування земельного податку - вирішено позитивно, 3 звернення щодо можливого ухилення від сплати податків – дано роз’яснення).

У 2020 році до ГУ ДПС у Київській області надійшло 1 звернення від інваліда війни та 2 звернення від інвалідів ІІ групи (1 звернення щодо діяльності органів місцевого самоврядування, 1звернення щодо можливого ухилення від сплати податків. На всі звернення надані роз’яснення).

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

Прийом громадян посадовими особами ГУ ДПС у Київській області здійснюється затвердженого графіку, які розміщені в мережі Інтернет та центрах обслуговування платників.

З початку року здійснено 20 прийомів за зверненнями громадян, що на 141 звернень менше, ніж за відповідний період 2019 року (161), з них: заяв (100%).

Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема щодо податкової звітності та реєстрації податкових накладних.

У звітному періоді до ГУ ДПС у Київській області скарг, повторних, неодноразових та колективних звернень не надходило.

Громадяни, які потребують соціального захисту, не звертались.

Інформація щодо роботи зі зверненнями громадян оприлюднюється у ЗМІ та суб-сайті територіальних органів ДПС у Київській області.