Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи Головного управління ДПС у Київській області зі зверненнями громадян за 2024 року

, опубліковано 03 січня 2025 о 14:55

З початку 2024 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 788 звернень громадян, з них 335 письмові заяви (листи), 279 – електронні заяви, 174  заяви – від інших органів, установ, організацій.

Питання, з якими звертались громадяни до Головного управління ДПС у Київській області: 

- щодо нарахування та сплати податку на  майно – 449 звернень (57% від загальної кількості звернень); 

- щодо контрольно-перевірочної роботи – 206 звернень (26% від загальної кількості звернень);

-щодо консультації з питань податкового законодавства – 96 звернень (13% від загальної кількості звернень);

- щодо нарахування податку на доходи з фізичних осіб – 10 звернень (1% від загальної кількості звернень);

- щодо нарахування та сплати ЄСВ – 6 звернень;

- щодо реєстрації та обліку платників податків – 4 звернення;

- щодо нарахування та сплати єдиного податку – 3 звернення;

- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 3 звернення;

- щодо оподаткування доходів підприємницької діяльності –  2 звернення;

- інші питання що належать до компетенції ДПС – 2 звернення;

- щодо призначення, перерахунку та виплати пенсії – 2 звернення;

-щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків –  
1 звернення;

- щодо акцизного податку – 1 звернення.

Усього за суб’єктом надійшло 754 індивідуальних звернення (96% від загальної кількості звернень), 30 - анонімних звернень, 4 - колективних  звернення.

За категоріями авторів не визначено надійшло 786 звернень (98% від загальної кількості звернень), 11 звернень (2% від загальної кількості звернень) - від учасників бойових дій,  1 - від особи, що постраждала від Чорнобильської катастрофи, 1 - від дитини війни,  2 - від особи з інвалідністю внаслідок війни, 2 - від ветерана військової служби, 1 - від особи з інвалідністю 1 групи, 1 - від особи з інвалідністю 2 групи. 

Звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, за звітний період не надходило. 

За соціальним станом авторів  надійшло 759 звернень (96% від загальної кількості звернень) - соціальний стан не визначено, 42 звернення (5% від загальної кількості звернень) - від пенсіонерів, 2 звернення – від військовослужбовців, 1 – від журналіста, 1 – від пенсіонера з числа військовослужбовців. 

За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Київській області:  

- по 587 зверненнях (74% від загальної кількості звернень)  – заявникам надано відповідні роз’яснення; 

- по 119 зверненням (15% від загальної кількості звернень)  – вирішено позитивно; 

-  44 звернення (5% від загальної кількості звернень) – що, не підлягають розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 

-  1 звернення (1% від загальної кількості звернень)  –  переслано за належністю відповідно до статті  7 Закону України «Про звернення громадян»; 

За терміном виконання звернень громадян:  

- 37 звернень (5% від загальної кількості звернень) – знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав). 

Всі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.

Прийом громадян посадовими особами здійснюється Головним управління ДПС у Київській області згідно затверджених графіків, які розміщені на субсайті Головного управління ДПС у Київській області та центрах обслуговування платників.

З початку 2024 року  здійснено 15 особистих прийомів за зверненнями громадян. Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема щодо контрольно-перевірочної роботи та щодо консультацій з питань податкового законодавства.

Під час особистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються відповідні рішення про вирішення порушених громадянами питань у межах чинного законодавства. 

Відмов з боку посадових осіб Головного управління ДПС у Київській області у задоволенні права на звернення не зафіксовано. 

Порушення під час розгляду звернень громадян на особистому прийомі відсутні.  . 

Скарг, повторних, неодноразових та колективних звернень на особистий прийом не надходило. 

Громадяни які потребують соціального захисту не звертались.