З початку 2024 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 788 звернень громадян, з них 335 письмові заяви (листи), 279 – електронні заяви, 174 заяви – від інших органів, установ, організацій.
Питання, з якими звертались громадяни до Головного управління ДПС у Київській області:
- щодо нарахування та сплати податку на майно – 449 звернень (57% від загальної кількості звернень);
- щодо контрольно-перевірочної роботи – 206 звернень (26% від загальної кількості звернень);
-щодо консультації з питань податкового законодавства – 96 звернень (13% від загальної кількості звернень);
- щодо нарахування податку на доходи з фізичних осіб – 10 звернень (1% від загальної кількості звернень);
- щодо нарахування та сплати ЄСВ – 6 звернень;
- щодо реєстрації та обліку платників податків – 4 звернення;
- щодо нарахування та сплати єдиного податку – 3 звернення;
- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 3 звернення;
- щодо оподаткування доходів підприємницької діяльності – 2 звернення;
- інші питання що належать до компетенції ДПС – 2 звернення;
- щодо призначення, перерахунку та виплати пенсії – 2 звернення;
-щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків –
1 звернення;
- щодо акцизного податку – 1 звернення.
Усього за суб’єктом надійшло 754 індивідуальних звернення (96% від загальної кількості звернень), 30 - анонімних звернень, 4 - колективних звернення.
За категоріями авторів не визначено надійшло 786 звернень (98% від загальної кількості звернень), 11 звернень (2% від загальної кількості звернень) - від учасників бойових дій, 1 - від особи, що постраждала від Чорнобильської катастрофи, 1 - від дитини війни, 2 - від особи з інвалідністю внаслідок війни, 2 - від ветерана військової служби, 1 - від особи з інвалідністю 1 групи, 1 - від особи з інвалідністю 2 групи.
Звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України, за звітний період не надходило.
За соціальним станом авторів надійшло 759 звернень (96% від загальної кількості звернень) - соціальний стан не визначено, 42 звернення (5% від загальної кількості звернень) - від пенсіонерів, 2 звернення – від військовослужбовців, 1 – від журналіста, 1 – від пенсіонера з числа військовослужбовців.
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Київській області:
- по 587 зверненнях (74% від загальної кількості звернень) – заявникам надано відповідні роз’яснення;
- по 119 зверненням (15% від загальної кількості звернень) – вирішено позитивно;
- 44 звернення (5% від загальної кількості звернень) – що, не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»;
- 1 звернення (1% від загальної кількості звернень) – переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»;
За терміном виконання звернень громадян:
- 37 звернень (5% від загальної кількості звернень) – знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).
Всі звернення розглянуті кваліфіковано та об’єктивно, відповіді на звернення надані без порушення термінів.
Прийом громадян посадовими особами здійснюється Головним управління ДПС у Київській області згідно затверджених графіків, які розміщені на субсайті Головного управління ДПС у Київській області та центрах обслуговування платників.
З початку 2024 року здійснено 15 особистих прийомів за зверненнями громадян. Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема щодо контрольно-перевірочної роботи та щодо консультацій з питань податкового законодавства.
Під час особистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються відповідні рішення про вирішення порушених громадянами питань у межах чинного законодавства.
Відмов з боку посадових осіб Головного управління ДПС у Київській області у задоволенні права на звернення не зафіксовано.
Порушення під час розгляду звернень громадян на особистому прийомі відсутні. .
Скарг, повторних, неодноразових та колективних звернень на особистий прийом не надходило.
Громадяни які потребують соціального захисту не звертались.