За період січень-березень 2025 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 718 звернень громадян з яких – 412 письмових заяв (листів), 306 – електронних.
Питання, з якими звертались громадяни до органів ГУ ДПС у Київській області:
- щодо нарахування та сплати податку на майно – 597 звернень (83% від загальної кількості звернень);
- щодо контрольно-перевірочної роботи – 74 звернення (10% від загальної кількості звернень);
- консультації з питань податкового законодавства – 16 звернень;
- щодо інформації про ухилення від сплати податків – 14 звернень;
- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків - 7 звернень;
- щодо податкової звітності – 3 звернення;
- щодо нарахування єдиного податку – 3 звернення;
- щодо нарахування податку на доходи з фізичних осіб - 2 звернення;
- щодо реєстрації та обліку платників податків – 1 звернення;
- щодо реструктуризації податкового боргу – 1 звернення.
Усього за суб’єктом надійшло 695 - індивідуальних звернень (97% від загальної кількості звернень), 16 - анонімних звернень та 7 колективних.
За категоріями авторів не визначено надійшло 728 звернень, 8 звернень - від учасників бойових дій, 3 звернення – від ветеранів військової служби, 4 звернення – від осіб з інвалідністю ІІ групи, 2 звернення – від осіб з інвалідністю ІІІ групи, 4 – звернення – від багатодітних сімей, 2 звернення від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, 1 звернення – від особи, що потерпіла в наслідок Чорнобильської катастрофи.
За соціальним станом авторів надійшло 691 звернення (91% від загальної кількості звернень) - соціальний стан не визначено, 61 звернення (8% від загальної кількості звернень) - від пенсіонерів, 1 звернення – від селянина та 1 звернення – від військовослужбовця.
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Київській області:
- по 294 зверненнях (41% від загальної кількості звернень) – вирішено позитивно;
- по 283 зверненням (39% від загальної кількості звернень) – заявникам надано відповідні роз’яснення;
- 21 звернення – що, не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»;
- 5 звернень – що пересилаються за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
За терміном виконання звернень громадян:
- 603 звернення (84% від загальної кількості звернень) – виконано в термін;
- 115 звернень (16% від загальної кількості звернень) – знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Київській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Прийом громадян посадовими особами ГУ ДПС у Київській області здійснюється згідно затверджених графіків, які розміщені в мережі Інтернет та центрах обслуговування платників.
За період січень-березень 2025 року здійснено 6 особистих прийоми за зверненнями громадян. Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема щодо інформації про ухилення від сплати податків, податку на майно та податку на доходи фізичних осіб.
Скарг, повторних, неодноразових та колективних звернень на особистий прийом не надходило.
Громадяни, які потребують соціального захисту не звертались.