За період квітень-червень 2025 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 1377 звернень громадян з яких – 698 письмових заяв (листів), 679 – електронних.
Питання, з якими звертались громадяни до органів ГУ ДПС у Київській області:
- щодо нарахування та сплати податку на майно – 1153 звернення (84% від загальної кількості звернень);
- щодо контрольно-перевірочної роботи – 128 звернень (9% від загальної кількості звернень);
- консультації з питань податкового законодавства – 65 звернень (5% від загальної кількості звернень);;
- щодо інформації про ухилення від сплати податків – 15 звернень;
- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків - 5 звернень;
- щодо нарахування податку на доходи з фізичних осіб - 5 звернень;
- щодо оподаткування доходів підприємницької діяльності – 2 звернення;
- щодо податкової звітності – 1 звернення;
- щодо нарахування єдиного податку – 1 звернення;
- щодо пільг сплати податкового боргу – 1 звернення.
Усього за суб’єктом надійшло 1337 - індивідуальних звернень (97% від загальної кількості звернень), 30 - анонімних звернень та 10 колективних.
За категоріями авторів не визначено надійшло 1391 звернення, 12 звернень - від учасника бойових дій, 9 звернень – від осіб з інвалідністю ІІ групи, 8 – звернень – від багатодітної сім’ї; 5 звернень – від особи, що потерпіла в наслідок Чорнобильської катастрофи; 2 звернення – від учасника ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи; 2 звернення – від особи з інвалідністю ІІІ групи, , 2 звернення від учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, 2 звернення від учасника бойових дій; 1 звернення – від особи з інвалідністю І групи, 1 звернення – від ветеранів військової служби; 1 звернення – від дитини війни.
За соціальним станом авторів надійшло 1318 звернень (92% від загальної кількості звернень) - соціальний стан не визначено, 115 звернень (8% від загальної кількості звернень) - від пенсіонерів та 5 звернень – від військово службовця.
За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Київській області:
- по 666 зверненнях (54% від загальної кількості звернень) – вирішено позитивно;
- по 525 зверненням (42% від загальної кількості звернень) – заявникам надано відповідні роз’яснення;
- 26 звернень – що, не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»;
- 30 звернень – що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
За терміном виконання звернень громадян:
- 603 звернення (91% від загальної кількості звернень) – виконано в термін;
- 115 звернень (9% від загальної кількості звернень) – знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Київській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.
Прийом громадян посадовими особами ГУ ДПС у Київській області здійснюється згідно затверджених графіків, які розміщені в мережі Інтернет та центрах обслуговування платників.
За період квітень-червень 2025 року здійснено 4 особистих прийоми за зверненнями громадян. Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є податкова політика, зокрема щодо інформації про ухилення від сплати податків, податку на майно та податку на доходи фізичних осіб.
Скарг, неодноразових та колективних звернень на особистий прийом не надходило.
Громадяни які потребують соціального захисту не звертались.