Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи Головного управління ДПС у Київській області зі зверненнями громадян за січень - вересень 2025 року

опубліковано 23 жовтня 2025 о 09:11

За період січень - вересень 2025 року до Головного управління ДПС у Київській області надійшло 3942 звернення громадян з яких – 2064 письмових заяв (листів), 1878 – електронних.

Питання, з якими звертались громадяни до органів ГУ ДПС у Київській області:  

- щодо нарахування та сплати податку на  майно – 3402 звернення (86% від загальної кількості звернень);

- щодо контрольно-перевірочної роботи – 337 звернень (9% від загальної кількості звернень);

- щодо консультації з питань податкового законодавства – 121 звернення (3% від загальної кількості звернень);

- щодо інформації про ухилення від сплати податків – 33 звернення;

- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків -  17 звернень;

- щодо нарахування податку на доходи з фізичних осіб – 14 звернень;

- щодо нарахування єдиного податку  – 5 звернень;

- щодо податкової звітності – 4 звернення;

- щодо оподаткування доходів підприємницької діяльності - 4 звернення;

- щодо реєстрації та обліку платників податків – 3 звернення;

- щодо пільг сплати податків і зборів – 2 звернення;

- щодо реструктуризації податкового боргу – 1 звернення.

Усього за суб’єктом  надійшло 3836 - індивідуальних звернень (97% від загальної кількості звернень), 84 -  анонімних  звернень та 22 колективних.  

За категоріями авторів звернень:

 не визначено надійшло  - 3877 звернень, 69 звернень - від учасників бойових дій, 31 звернення – від осіб з інвалідністю ІІ групи; 27 звернень – від особи, що потерпіла в наслідок Чорнобильської катастрофи, 17  – звернень – від багатодітних сімей, 7 звернень від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, 6 звернень – від ветеранів військової служби, 6 звернень від осіб з інвалідністю в наслідок війни,  6 звернень – від осіб з інвалідністю ІІІ групи, 3 звернення  - від осіб з інвалідністю І групи. 

За соціальним станом авторів  надійшло 3627 звернень - соціальний стан не визначено (89% від загальної кількості звернень) , 405 звернень - від пенсіонерів (10% від загальної кількості звернень), 17 звернень – від військовослужбовців, 2 звернення від пенсіонерів з числа військовослужбовців та 1 звернення – від селянина. 

За результатами розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Київській області:  

- по 2243 зверненням – заявникам надано відповідні роз’яснення (62% від загальної кількості звернень);

- по 1331 зверненню – вирішено позитивно (34% від загальної кількості звернень); 

- 84  звернення  – що, не підлягає розгляду відповідно до статей  8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»; 

- 43 звернення – що пересилаються за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

За терміном виконання звернень громадян:  

- 3701 звернення (94% від загальної кількості звернень) –  виконано в термін;

- 241 звернення (6% від загальної кількості звернень) – знаходяться на виконанні (термін виконання по них не настав).

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Київській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено. 

Прийом громадян посадовими особами ГУ ДПС у Київській області здійснюється згідно затверджених графіків,  які розміщені в мережі Інтернет та центрах обслуговування платників.

За період січень-вересень 2025  року  здійснено 12 особистих прийомів за зверненнями громадян. Основними питаннями, що порушують громадяни у зверненнях є консультація з питань податкового законодавства, зокрема щодо податку на майно, інформації про ухилення від сплати податків, та податку на доходи фізичних осіб. 

Скарг, неодноразових та колективних звернень на особистий прийом не надходило. 

Громадяни, які потребують соціального захисту не звертались.