Нещодавно, фахівцями Таращанської ДПІ ГУ ДПС у Київській області проведено практикум для платників податків щодо подання звітності з використанням сервісу «Електронний кабінет платника».
Начальниця Тетяна Діденко, розповіла про переваги подання звітності в електронному вигляді. Державна податкова служба України постійно вдосконалює та збільшує кількість електронних сервісів, головною метою створення яких є забезпечення платників наданням якісних та актуальних послуг. Для комфортного звітування на вебпорталі відомства (tax.gov.ua) розміщені сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Завдяки ним можна сформувати, перевірити та надіслати до ДПС податкову звітність, перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію. Також працюють сервіси: «Дані Реєстру платників ПДВ», «Анульована реєстрація платників ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Інформація про РРО, книги ОРО». Модернізований сервіс надає можливість платнику: працювати в ЕК в режимі реального часу за допомогою персонального комп’ютера без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення.
В Електронному кабінеті функціонують дві частини: відкрита (загальнодоступна), вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача.
Вхід до приватної частини Електронного кабінету, або особистого кабінету здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису.
Крім того, оцінити податкові ризики діяльності з партнером по бізнесу, який можливо не є платником ПДВ, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, допоможе сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера». Отримати консультацію з питань податкового, митного законодавства можна за допомогою «Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу» (ЗІР).
Учасники заходу отримали практичні поради та кваліфіковану відповідь на свої запитання.
Таращанська ДПІ ГУ ДПС у Київській області