Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Актуальні питання щодо податкової знижки – тема «Гарячої лінії» на Тетіївщині

опубліковано 23 вересня 2022 о 11:34

На запитання дозвонювачів відповідав начальник Тетіївської ДПІ ГУ ДПС у Київській області Віталій Голодняк. Зокрема:

Питання: До якого органу подати податкову декларацію про майновий стан і доходи, щоб отримати податкову знижку, переселенцю з тимчасово окупованої території?

Відповідь: Платник податків — внутрішньо переміщена особа подає  декларацію про майновий стан і доходи (далі — декларація) до органу контролю за місцем свого фактичного проживання/перебування. Але за умови, що:

подав цьому органу контролю заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб — платників податків за формою № 5ДР (далі — заява);

пред’явив довідку про взяття на облік як внутрішньо переміщеної особи (далі — довідка про ВПО).

Якщо платник податків не подав заяви та не пред’явив довідки про ВПО, декларацію слід подавати за місцезнаходженням органу контролю, який перемістили з тимчасово окупованої території.

Питання: Які документи до податкової декларації про майновий стан і доходи  повинен подати платник податку до контролюючого органу, щоб скористатись правом на податкову знижку щодо частини суми відсотків за іпотечним кредитом?

Відповідь: Платник повинен надати наступні документи, що підтверджують витрати, які включаються до податкової знижки:

кредитний договір та нотаріально завірений договір іпотеки;

відповідні платіжні документи, в яких чітко визначено суму сплачених відсотків за користування іпотечним кредитом та прізвище, ім’я, по-батькові платника податку як платника цих процентів (рахунок з відбитком каси про перерахування коштів, платіжне доручення банку з відміткою про перерахування коштів);

паспорт платника податку з позначкою про реєстрацію за місцезнаходженням житлового будинку (квартири, кімнати), щодо якого оформлено іпотечний житловий кредит або разом із паспортом з безконтактним електронним носієм – довідку про реєстрацію місця проживання, видану органом реєстрації.

Копії зазначених документів (крім електронних розрахункових документів) надаються разом з податковою декларацією про майновий стан і доходи (далі – Декларація), а оригінали цих документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого Податковим кодексом України.

У разі якщо відповідні витрати підтверджені електронним розрахунковим документом, платник податків зазначає в Декларації лише реквізити електронного розрахункового документа.

Тетіївська ДПІ