Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Надання адміністративних послуг Фастівською ДПІ у 2022 році

опубліковано 05 січня 2023 о 11:47

У Центрі обслуговування платників Фастівської ДПІ надають повний спектр адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг та приймання звітності. За 2022 рік послугами Центру обслуговування платників скористалися понад 4300 громадян.

Фахівцями центру обслуговування платників Фастівської ДПІ з початку року надано відвідувачам 3858 безоплатних адміністративних послуг. Зокрема, видано 2672 картки платника податків та внесено до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників, за відповідними запитами 449 громадянам видані відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Крім вищезазначеного, фахівці ДПІ з початку 2022 року зареєстрували 164 реєстраторів розрахункових операцій та 402  книги обліку розрахункових операцій.

Інформацію з питань режиму роботи Фастівської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати за телефоном (04565)6-14-37.

Нагадуємо, що з переліком адміністративних послуг та порядком їх надання можна ознайомитися на субсайті територіального органу ДПС в Київській області офіційного вебпорталу ДПС за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua.

Також платники податків мають змогу скористатися сервісом ДПС Електронний кабінет, який дозволяє в режимі реального часу подавати звітність, отримувати послуги в електронній формі та актуальні відомості з реєстрів. Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua.

Звертаємо увагу, що в Електронному кабінеті платника податків реалізовано можливість подання в електронному вигляді, з використанням КЕП, Облікової картки за ф. N1ДР та Заяви про внесення змін за ф. N 5 ДР з копіями документів, що посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних.

В електронному вигляді Облікова картка за ф. N 1ДР та Заява про внесення змін за ф. N 5ДР подаються через меню «ЕК для громадян»/«Облікова картка фізичної особи – платника податків (1ДР) / Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (5ДР)» приватної частини «Електронний кабінет», при цьому платник податків самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (картку платника податків).

Для приєднання до Облікової картки за ф. N 1ДР та Заяви про внесення змін за ф. N 5ДР сканованих копій документів, що посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних, платнику необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільного формату» (формат файлу pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 2МБ). Наразі не впроваджено механізм надання послуги з отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб–платників податків (картку платника податків) в електронному вигляді.

Фастівський відділ  організації роботи