Згурівською ДПІ ГУ ДПС у Київській області створено сприятливі умови для платників податків з метою надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг.
Працівниками Згурівської ДПІ в Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги.
Загальна кількість звернень щодо надання адміністративних послуг за січень 2024 року становить 178, при цьому переважна більшість адміністративних послуг надана безпосередньо в Центрі обслуговування платників - 171.
Найбільш запитуваною адміністративною послугою є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Зокрема, в січні ц.р. громадянам видано 95 карток; 18 громадянам видані відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору.
Також найбільш вагомими є адміністративні послуги по опрацюванню документів платників єдиного податку. Так з початку року зареєстровано 8 платників єдиного податку, видано 23 витяги з реєстру платників єдиного податку.
В січні 2024 року зареєстровано:
- реєстраторів розрахункових операцій — 1;
- програмного реєстратора розрахункових операцій -10;
- книг обліку розрахункових операцій — 2;
- розрахункових книжок - 7.
З початку року суб’єктам господарювання видано 3 витяги з реєстру платників податку на додану вартість.
Крім того, в Центрі обслуговування платників працівниками Згурівської ДПІ постійно надаються рекомендації з питань використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника». Надається практична допомога щодо подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет та інші можливості при його використанні. Постійно надається практична допомога платникам податків щодо отримання електронного цифрового підпису через онлайн-банкінг «Приват24».
В Центрі обслуговування платників розміщено 3 стенда на яких завжди платники можуть отримати актуальну інформацію, зокрема :
- реквізити бюджетних рахунків;
- зразки заповнення декларацій;
- інформаційні картки адміністративних послуг та зразки заяв для їх отримання;
- зразки заповнення заяв для реєстрації або внесення змін до реєстру платників єдиного податку;
- інформація про порядок звернення громадян та отримання публічної інформації;
- зразки заповнення заяв для отримання кваліфікованого електронного підпису;
- сервіси електронного кабінету платника;
- актуальні новини ДПС та інші.
Перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників Головного управління ДПС у Київській області розміщено на суб-сайті ГУ ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua у розділі «Діяльність» / «Адміністративні послуги».
Нагадаємо, що Центр обслуговування платників Згурівської ДПІ працює з понеділка по четвер з 08-00 години до 17-00 години, у п’ятницю з 08-00 години до 15 год.45 хв., субота та неділя вихідні. Перерва з 12-00 години до 12 год.45 хв.
Інформацію з питань режиму роботи ЦОПу Згурівської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати також за телефоном модератора - (04570)5-04-32.
Звертаємо увагу громадян, що отримати адміністративні послуги можливо в онлайн – режимі, використовуючи сервіс «Електронний кабінет платника».
Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу«InfoTAX».
Згурівська ДПІ