Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підсумки діяльності Таращанської ДПІ за основними напрямками роботи за січень - травень 2024 року

, опубліковано 17 червня 2024 о 13:16

Працівники Таращанської ДПІ  здійснюють сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів,  пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги.

Загальна кількість звернень щодо надання адміністративних послуг за п’ять  місяців 2024 року становить 1540, в тому числі за травень - 264.

Найбільш запитуваною адміністративною послугою є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків.

Зокрема, в січні-травні  громадянам видано 726 карток, в тому числі в травні - 146;

326 громадянам видані відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, в тому числі в травні - 49. 

    Також  вагомими є адміністративні послуги по опрацюванню  документів платників єдиного податку. Так з початку року зареєстровано 80  платники єдиного податку, видано 251 витягів з реєстру платників єдиного податку, відповідно у травні –18 та 31.

В січні-травні 2024 року зареєстровано:

- реєстраторів розрахункових операцій —12, в тому числі у травні - 3;

- програмних реєстраторів розрахункових операцій – 58 та 6 у травні;

- книг обліку розрахункових операцій — 12, у травні - 2;

- розрахункових книжок –64, у травні – 4;

    За п’ять  місяців поточного року суб’єктам господарювання видано 5 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.  Видано одну довідку про сплату податкових зобов’язань платником податку – резидентом, який віїжджає на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань. Видано 4 довідки підтвердження статусу податкового резидента України.

Окрім, адміністративних послуг в ДПІ надаються консультативні та інформаційні послуги щодо діючої системи оподаткування, адміністрування єдиного соціального внеску, нарахування та сплати податків, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, платіжних документів на перерахування належних податків і зборів до бюджетів, користування електронними сервісами ДПС.

Крім того, в Центрі обслуговування платників працівниками Таращанської ДПІ постійно надаються рекомендації з питань використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника». Надається практична допомога щодо подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет та інші можливості  його використання. Постійно надається практична допомога платникам податків щодо отримання електронного цифрового підпису через онлайн-банкінг «Приват24».

Також в Центрі обслуговування платники мають доступ до мережі Інтернет, що дає їм змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді.

Нагадуємо, що перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників можна переглянути на офіційному порталі Головного управління ДПС у Київській області за посиланням http://kyivobl.tax.gov.ua. 

Таращанська ДПІ