Сьогодні, 8 серпня 2025 року, Торгово-промислова палата міста Біла Церква стала майданчиком для важливої зустрічі, яка об’єднала представників податкової служби Київщини, бізнес-спільноти, Торгово-промислової палати та Українського товариства глухих (УТОГ). На початку заходу Олександр Рябоконь, керівник Київської обласної ТПП, підкреслив важливість партнерства між усіма учасниками, особливо в контексті вдосконалення адміністративних послуг та забезпечення доступності їх для всіх категорій громадян.
Зустріч розпочалась із жвавого діалогу між бізнесом та податковою службою. Олександр Двірко, начальник Головного управління ДПС у Київській області, підкреслив важливий внесок бізнесу в економіку регіону та державний бюджет. Він зазначив, що Київщина є одним з ключових економічних центрів України, де значний відсоток доходів надходить завдяки активній діяльності суб’єктів господарювання.
Наголосив, що важливим аспектом в діяльності служби є продовження реформ у напрямку цифровізації послуг, спрощення процедур і забезпечення більшої прозорості в податковому адмініструванні, що дозволить сприяти стабільному економічному розвитку Київщини та країни в цілому.
Другий етап зустрічі був присвячений важливій темі — безбар’єрності в податковому адмініструванні. Представники Київської організації УТОГ провели навчальне заняття для податківців, яке допомогло ознайомити їх з методами ефективної комунікації з людьми, що мають порушення слуху. Крім того, були представлені спеціалізовані інформаційні та візуальні матеріали, які можуть бути використані в роботі державних податкових інспекцій.
Метою зустрічі стало не лише обговорення актуальних проблем, але й вироблення рекомендацій для подальшого впровадження принципів безбар’єрності в наданні адміністративних послуг зокрема, використання web-системи відеозв’язку «Сервіс УТОГ 24/7» в центрах обслуговування платників. Це дозволить забезпечити доступну та зручну комунікацію з платниками податків, які мають порушення слуху.
Учасники зустрічі висловили готовність до подальшої співпраці, а також підкреслили важливість підтримки інклюзивності та безбар’єрності в державних послугах. Це сприятиме розвитку партнерських відносин, що враховують потреби усіх учасників податкового процесу.