Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

«Реєстрація програмних РРО – швидко та просто» - тема онлайн засідання «круглого столу», який відбувся у Миронівській ДПІ ГУ ДПС у Київській області

опубліковано 09 червня 2021 о 13:36

У Миронівській ДПІ ГУ ДПС у Київській області відбулося онлайн  засідання «круглого столу» на тему: «Реєстрація програмних РРО – швидко та просто».

У заході взяли участь заступник начальника ГУ ДПС у Київській області Олександр МАЗУРЕНКО та начальник Миронівської ДПІ Олег СКОЛОТА.

Під час заходу Олександр МАЗУРЕНКО зазначив, що суб’єкт господарювання, який має намір зареєструвати програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО), повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також, на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО, про яку суб’єкт господарювання повідомляє контролюючий орган відповідно до вимог п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу України.

Начальник Миронівської ДПІ Олег СКОЛОТА докладно інформував учасників конференції, що реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (J/F 1316602), що подається в електронній формі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків через Електронний кабінет (портальне рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (АРІ)) або засобами телекомунікацій.

Після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись суб’єктом господарювання.

Наприкінці лектори відповіли на запитання учасників конференції.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast.

Спілкуйтеся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot .

Підписатись на телеграм-канал ДПС https://t.me/tax_gov_ua